Nuffnang add

Wednesday, November 21, 2012

Jaminan SOPHIE PARIS

Jaminan
Jaminan SOPHIE PARIS Malaysia meliputi kerosakan yang berikut:

Beg/ Dompet











  1. Kepala zip tertanggal/ tidak berfungsi
  2. Kerosakan kain
  3. Gam tidak betul/ kotoran
  4. Saiz/ lebal tidak betul
  5. Aksesori rosak
  6. Masalah jahitan
  7. Aksesori hilang/ tertanggal
Tali Pinggang








  1. Salutan warna tidak sempurna
  2. Gam tidak melekat
  3. Salutan kepala tali pinggang tidak sempurna
  4. Jahitan atau butang longgar
Kaca Mata Hitam







  1. Kanta mata longgar
  2. Skru longgar
  3. Kanta bercalar
  4. Bingkai kaca mata tidak sekata disebabkan penghantaran
Jam Tangan











  1. Mekanisme rosak
  2. Kaca penutup jam longgar
  3. Salutan buckle tidak sempurna
  4. Jahitan longgar atau terputus
  5. Bahan tali kotor
Aksesori






 
  1. Aksesori tertamggal
  2. Warna pudar/ tukar
  3. Penyambung/ tali rosak
  4. Meterial rosak
  5. Salah saiz
  6. Batu hilang/ tertanggal
  7. Cangkuk rosak/ tidak berfungsi
Kosmetik










  1. Berubah warna
  2. Item rosak/ retak
  3. Keradangan (dalam tempoh 1 minggu dari tarikh pembelian)
Pakaian











  1. Aksesori tertanggal/ hilang
  2. Kerosakan kain
  3. Saiz/ label tidak betul 
  4. Koyak
  5. Jahitan koyak/ tidak kemas
  6. Kotoran
Nota
  • SOPHIE PARIS Malaysia memberi jaminan bahawa produk kami bebas daripada kerosakan dan ianya menepati spesifikasi produk. Untuk semua produk SOPHIE PARIS, jaminan ini adalah dalam masa tiga puluh (30) hari dari tarikh pembelian.
  • Dalam tempoh ini, untuk produk yang rosak, ahli (1) boleh mendapatkan gantian baru untuk produk yang rosak; atau (2) membatalkan pembelian produk. SOPHIE PARIS akan mengeluarkan nota kredit yang sah ke atas pembelian akan datang.
  • Dalam semua kes, nota berkenaan, bukti pembelian dan pengambilan perlu diserahkan kepada penjual asal.
  • Oleh kerana produk SOPHIE PARIS diperolehi dari atau melalui Ahli SOPHIE PARIS Malaysia, Ahli itu adalah pihak utama yang bertanggungjawab ke atas kepuasan Pelanggan dengan menukar -  ganti produk atau pengembalian wang.
  • SOPHIE PARIS berhak untuk menolak pemulangan jika kerosakan itu adalah disebabkan oleh pengendalian yang salah oleh Pelanggan atau Ahli dan bukan disebabkan oleh pengilangan atau pekara berkaitan dengan kualiti.

1 comment: